Wat ga je doen?
Als Projectleider RGS ben jij de spil in verschillende vastgoedprojecten. Je geeft leiding aan je eigen projecten en adviseert de projectmanagers en de manager Vastgoed. Samen met onze RGS-partner zorg je ervoor dat onderhoudsscenario’s nauwkeurig zijn verwerkt in het meerjarenonderhoudsplan (MJOB). Je denkt strategisch mee over de uitvoering van onderhouds-werkzaamheden. Als Projectleider RGS neem je graag het initiatief en weet je anderen te inspireren om samen het verschil te maken. Jij bent als projectleider ook verantwoordelijk voor de samenwerking met 1 van onze RGS partners.
Wat wij bieden
- Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.
- Een fulltime baan van 36 uur per week. Een kleiner dienstverband is bespreekbaar.
- Een salaris in schaal J van de cao woondiensten, min €4.366 – max. €5.897, afhankelijk van jouw ervaring.
- Hybride werken. Dit wordt goed gefaciliteerd middels een thuiswerkvergoeding, reiskostenvergoeding, thuiswerkplek, laptop en telefoon.
- 8% vakantiegeld, 2% eindejaarsgratificatie en 2% kerstgratificatie en de mogelijkheid tot extra verlofuren via ons Talis Cafetaria Systeem.
- Een persoonlijk loopbaanontwikkelbudget en diverse trainings- en opleidingsmogelijkheden.
- Een sportvergoeding en goede pensioenregeling.
- Een moderne en levendige werkomgeving, die we delen met Bindkracht10 en Directe Zorg Nijmegen (DZN).
- Leuke collega’s en een actieve personeelsvereniging!
Wie ben jij?
Je hebt HBO werk- en denkniveau, het liefst met een achtergrond in bouwkunde. We zijn op zoek naar iemand met een goede kennis van vastgoedonderhoud en daaraan gerelateerde vraagstukken. Ervaring met het verduurzamen van bestaand vastgoed is een pré!
Je kunt complexe problemen vanuit verschillende hoeken bekijken, waardoor je tot innovatieve oplossingen komt. In het dynamische veld van ketensamenwerking begrijp je hoe de rollen, verhoudingen en processen werken. Je bent communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk. Je vindt het interessant om vanuit je eigen expertise betrokken te zijn bij de planning & control cyclus.
Herken je jezelf in deze vacature, maar denk je nog onvoldoende ervaring te hebben? Ook dan kun je solliciteren. Afhankelijk van jouw ervaring bekijken we dan of we dit ook passend kunnen maken.
Wie zijn wij?
Talis is een grote woningcorporatie in Gelderland. Met 17.000 woningen in Nijmegen en Wijchen bieden we niet alleen huisvesting maar zijn we ook actief in projectontwikkeling en de verkoop van woningen.
In een veranderlijke wereld volgen wij een stabiele koers. Voorop staat dat wij mensen een betaalbaar en goed thuis willen bieden in een buurt, waar mensen plezierig kunnen wonen. Nu en in de toekomst.
Dat kunnen wij niet alleen. Daarom werken we samen met huurders, met onze samenwerkingspartners en alle mensen die bijdragen aan het plezierig wonen in wijken.
Talis is een aantrekkelijke werkgever en wil dit ook blijven. Wij vertrouwen op de kwaliteit van onze mensen en investeren in hun competenties. Wij hebben oog voor ieders talenten en werken gericht aan persoonlijke ontwikkeling, vitaliteit en leiderschap om te kunnen bijdragen aan werkplezier. Ons personeelsbestand moet een goede afspiegeling zijn van onze samenleving, want dit biedt ons meerdere perspectieven op onze complexe uitdaging.
Nieuwsgierig geworden? Lees hier meer over onze organisatie!
Solliciteren?
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Frits Isenbügel, medewerker kwaliteit, via 024 352 39 11.
Stuur je sollicitatie naar Ron van de Molengraft, manager Vastgoed, via vacature@talis.nl
LET OP: We houden de vacature graag in eigen beheer, acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs.