Wij zoeken een secretaresse voor onze bestuurder (32-36 uur per week)

Versta jij de kunst om de rust te bewaren en het overzicht te houden in de veelheid aan opdrachten, vragen en dringende klussen die dagelijks op je af komen? Solliciteer dan bij Talis!

Als woningcorporatie bouwen, verhuren en beheren we zo’n 15.500 woningen in de regio Nijmegen en Wijchen. We zorgen voor passende, betaalbare en toekomstbestendige woningen in goed functionerende wijken, in combinatie met een goede zorg.
We helpen graag mee om buurten socialer te maken. Dat doen we niet alleen. We werken graag samen met maatschappelijke organisaties zoals zorg- en welzijnsinstellingen, gemeenten én natuurlijk de bewoners zelf. Altijd in een gezonde balans tussen sociaal belang en verantwoord ondernemerschap. En altijd vanuit de gedachte dat we onze huurders door ‘zorg-op-maat’ op weg helpen om zo zelfstandig en prettig mogelijk te wonen.

https://www.youtube.com/watch?v=z311HjmfQmk&t=40s

Wat ga je bij ons doen?
Als ervaren secretaresse ontzorg je de bestuurder door te ondersteunen en te assisteren op het gebied van agendamanagement, het opstellen van brieven, het organiseren van bijeenkomsten en (netwerk)activiteiten, rapportages en notities.
Je coördineert de voortgang en afdoening van activiteiten. Vanuit je inzicht in het groter geheel stel je prioriteiten, maak je afwegingen en acteer je daarop. Je onderhoudt in- en externe contacten op alle niveaus en je notuleert en bereidt vergaderingen voor. Natuurlijk zorg je ook voor de archivering en alle voorkomende secretariële en administratieve taken.
Er wordt van je verwacht dat je op niveau mee kan denken en stevig in je schoenen staat, het werk ziet liggen en proactief bent. Je bent het eerste aanspreekpunt van de bestuurder naar buiten toe en ook naar het management.

Wie zoeken wij?
• Je hebt een afgeronde opleiding directiesecretaresse en minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
• Je kent Word, Excel, Outlook, Powerpoint en IBABS goed;
• Je bent communicatief vaardig in woord en geschrift;
• Daarnaast ben je servicegericht, vasthoudend en sterk in plannen en organiseren;
• Je bent flexibel, een ondersteuner en ontzorger in hart en nieren.

Wat bieden wij jou?
• Een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar met de intentie om je na een jaar een vaste overeenkomst aan te bieden;
• Een functie van 32 tot 36 uur per week, afhankelijk van jouw wensen;
• Een salaris in schaal G van de cao Woondiensten (min € 3.095 – max € 3.789 bruto per maand);
• Hybride werken waarbij dit goed wordt gefaciliteerd met thuiswerkfaciliteiten zoals een laptop, telefoon, bureau en bureaustoel;
• 8% vakantiegeld en 4% eindejaarsuitkering;
• 189,8 vakantie-uren (bij voltijd) én via ons cafetariasysteem de mogelijkheid om extra uren bij te kopen;
• Reiskostenvergoeding en/of thuiswerkvergoeding;
• Een jaarlijks loopbaanontwikkelbudget waar je zelf invulling aan mag geven;
• De mogelijkheid tot het volgen van opleidingen en trainingen;
• Een goede pensioenregeling;
• Lekkere koffie in ons Grand Café, verschillende werklocaties, leuke collega’s en een actieve personeelsvereniging.

Heb je interesse?

Sollicitatieprocedure
Ben jij het talent dat wij zoeken en ben je geïnteresseerd? Stuur dan je motivatiebrief en curriculum vitae vóór 15 augustus aanstaande naar vacature@talis.nl. De gesprekken vinden plaats op donderdag 24 augustus . Voor meer inhoudelijke informatie over de functie kan je contact opnemen met Truus van der Sanden op 06-33 38 50 51.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen we niet op prijs.