(024) 352 39 11

Wij zoeken een junior adviseur planning en control, trainee (36 uur per week)

Word jij enthousiast van termen als begroting, rapportages, treasury en risicomanagement? Wil jij ervaring opdoen op het gebied van control en finance en ben je leergierig? Dan ben jij de junior adviseur Planning en Control die wij zoeken. Kom het team Bedrijfsvoering versterken en solliciteer snel!

Wat ga je bij ons doen?
De functie van junior adviseur Planning en Control is veelzijdig en uitdagend. Je wordt meegenomen in de wereld van control, jaarrekeningen, treasury en risicomanagement. Met jouw frisse blik en leergierige houding kun je in een korte tijd veel leren. Samen met jouw collega adviseurs zorg je voor het samenstellen en analyseren van (bedrijfseconomische) informatie. Denk hierbij aan de planning en control cyclus, waaronder het jaarverslag, de tweejaarlijkse managementrapportage en de begroting en meerjarenbegroting valt. Dit is belangrijke informatie waarmee je de organisatie adviseert en ondersteunt bij het behalen van haar doelen. Daarnaast leer je het management adviseren over diverse thema’s en hoe zich dit vertaalt naar de financiën.

Naast dat je alles leert over de Planning en Control cyclus, leer je ook alles over de volkshuisvesting. Welke maatschappelijke bijdrage levert een woningcorporatie, welke uitdagingen staan we voor opgesteld en welke bijdrage kun jij daarin leveren als junior adviseur planning en control? Je krijgt de kans om mee te kijken op alle afdelingen om integraal samen te kunnen werken en jezelf te kunnen ontwikkelen.

Wie zoeken we?
Wij zoeken een nieuwe collega met grote affiniteit voor cijfers. Je kunt als geen ander cijfermateriaal samenstellen en ziet verbanden. Je bent leergierig, ziet kansen en bent proactief. Heb je na jouw studie nog weinig ervaring? Geen probleem! Bij ons kun je die opdoen. Jouw communicatieve vaardigheden zijn zo goed dat je in staat bent financiële stukken begrijpelijk te maken voor jouw collega’s. Digitale systemen waar je niet eerder mee hebt gewerkt, maak je jezelf makkelijk eigen en initieert procesverbeteringen als je denkt dat het efficiënter kan. In de financiën mogen geen fouten zitten, dus je bent nauwkeurig en kaart fouten ook zeker aan. Je werkt graag in een omgeving waar een groot maatschappelijk belang is, waar je een goede balans hebt tussen werk- en privé en je vindt werken op verschillende (thuis)kantoren leuk. Daarnaast beschik je minimaal over hbo werk en –denkniveau.

Wat kun je van ons verwachten?

  • een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar (bij goed functioneren een contract voor onbepaalde tijd);
  • een functie van 36 uur per week. Wil je minder werken? Geen probleem, dat is bespreekbaar!;
  • salaris in schaal H van de cao Woondiensten (min € 3.407 – max € 4.196 bruto per maand (max € 4.297 als je uit de sector komt));
  • 8% vakantiegeld, 4% eindejaarsuitkering en een goede pensioenregeling;
  • 5 weken vakantie om jezelf op te laden (je kan zelfs extra dagen bijkopen);
  • reiskostenvergoeding en/of thuiswerkvergoeding;
  • uitstekende thuiswerkfaciliteiten waaronder een persoonlijk budget om een thuiswerkplek in te richten zoals bureaustoel en een zit-/sta bureau;
  • een laptop, telefoon en ICT middelen naar wens om thuis te kunnen werken;
  • hybride werken en het bepalen van jouw eigen rooster;
  • een persoonlijk loopbaanontwikkelbudget;
  • mogelijkheid tot het volgen van opleidingen en trainingen;
  • mogelijkheid tot het ruilen van secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • een leuk en professioneel team waarvan je veel kunt leren;
  • lekkere koffie in ons Grand Café, verschillende werklocaties, leuke collega’s en spannende personeelsactiviteiten.

Wie zijn wij?
Een fijne, betaalbare woning en woonomgeving is een basisbehoefte. Wil jij bijdragen aan goed en betaalbaar wonen in leefbare wijken? Dan past deze functie helemaal bij jou. Wil je weten wat we nog meer doen? Bekijk dan eens Wij zijn Talis – YouTube.

In het team Bedrijfsvoering (circa 30 fte) zijn de teams ICT, Control, Financiële Administratie en Facilitaire zaken samengevoegd tot één team. Hierdoor zijn de drie belangrijke rollen in de informatiehuishouding van Talis in één team bij elkaar gebracht. Het team Bedrijfsvoering levert vanuit die positie een bijdrage aan de visie, missie en doelstellingen van Talis door te zorgen voor adequate interne en externe informatievoorziening en verantwoording en bedrijfseconomische analyses en advies.

Sollicitatieprocedure
Wil je meer inhoudelijke informatie, neem dan contact op met Auke Jacobs, manager Bedrijfsvoering, telefoon 024 352 3466. Ben jij de collega die wij zoeken en ben je geïnteresseerd? Stuur dan je motivatiebrief en curriculum vitae per mail naar vacature@talis.nl, ter attentie van Maike Tito.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen we niet op prijs.