Gezocht: Asset adviseur (32 - 36 uur per week)

Samenwerking, integraliteit, proactiviteit en creativiteit zijn termen die je in je nieuwe baan als asset adviseur regelmatig tegenkomt. Ben jij klaar om jouw volkshuisvestelijke visie met ons te delen? Lees dan snel onze vacature!

Wat wij bieden is:

  • een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar met de intentie om je na een jaar een vaste overeenkomst aan te bieden;
  • een functie van 32 tot 36 uur per week, afhankelijk van jouw wensen;
  • een salaris in schaal K van de cao Woondiensten (€ 4.367 – € 5.903);
  • hybride werken en een thuiswerkvergoeding. Dit wordt goed gefaciliteerd met thuiswerkfaciliteiten zoals een laptop, telefoon, bureau en bureaustoel;
  • 8% vakantiegeld en 4% eindejaarsuitkering;
  • voldoende verlofuren om jezelf op te laden;
  • reiskostenvergoeding;
  • een persoonlijk jaarlijks loopbaanontwikkelbudget waar je zelf invulling aan mag geven;
  • mogelijkheid tot het volgen van opleidingen en trainingen;
  • goede pensioenregeling;
  • lekkere koffie in ons Grand Café, verschillende werklocaties, leuke collega’s en een actieve personeelsvereniging.

Wat ga je doen?
Je vertaalt ons strategisch vastgoedbeleid (SVB) gevormd uit onze eigen ambities en die van de (lokale) overheid in concrete adviezen. Daarin ben je het aanspreekpunt voor de organisatie. Asset management vergt een steeds complexere afweging en creatieve invulling binnen de gegeven volkshuisvestelijke en financiële kaders. Je kijkt naar de knelpunten en kansen voor onze wijken en ontwikkelt, actualiseert en optimaliseert het vastgoedbeleid waar nodig. Je brengt hiervoor informatie samen vanuit de collega adviseurs die werken aan huurbeleid, kwaliteitsbeleid en duurzaamheid. Daarnaast organiseer je actief afstemming met collega corporaties en gemeenten. Je adviseert gevraagd en ongevraagd de managers bij kansen die zich voordoen voor nieuwbouw, aankoop, herontwikkeling, transformatie en complexbeheer.

Dit doe je in je functie als asset adviseur:

  • je stelt wijkplannen op die in lijn zijn met de portefeuillestrategie;
  • je levert input voor de rendementsanalyse voor vastgoedbeslissingen en het opstellen van (des)investeringsvoorstellen;
  • je bent verantwoordelijk voor het creëren van draagvlak bij externe maar vooral interne stakeholders;
  • je levert input voor de verschillende jaarproducten zoals begroting, managementrapportages en jaarverslag;
  • je analyseert en rapporteert over gerealiseerde (financiële en maatschappelijke) rendementen op complexniveau;
  • je beheert en actualiseert data in tools voor assetmanagement;
  • je levert een bijdrage aan de waardering van de portefeuille op basis van de marktwaarde in verhuurde staat.
  • je signaleert proactief kansen en onderneemt daarop passende actie.

Wat neem je mee?
Je beschikt over HBO werk- en denkniveau. Je bent een verbinder en gaat proactief te werk. Je hebt gedegen en actuele kennis van en ervaring met asset management en een visie op sociale volkshuisvesting. Je werkt graag vanuit verschillende perspectieven en bent in staat vraagstukken integraal op te pakken. Je hebt aantoonbare ervaring met projectmatig werken.

Als adviseur heb je besef van rollen, verhoudingen en processen en ben je bestuurlijk en politiek sensitief. Je weet je uitstekend uit te drukken, mondeling én schriftelijk. Je bent een frisse, creatieve denker, die denkt in mogelijkheden en kansen. Je onderneemt concrete en gerichte acties om doelstellingen te behalen en gaat daarin planmatig te werk.

Wie zijn we?
Talis is een grote woningcorporatie in Gelderland. Naast de verhuur van bijna 17.000 woningen in Nijmegen en Wijchen zijn we actief op het gebied van projectontwikkeling en de verkoop van woningen. We zorgen voor passende, betaalbare en toekomstbestendige woningen in goed functionerende wijken, in combinatie met een goede zorg. We werken graag samen met maatschappelijke organisaties zoals zorg- en welzijnsinstellingen, gemeenten én natuurlijk de bewoners zelf.

De dynamiek binnen en aandacht voor de corporatiesector is groot. Meer dan ooit heeft Talis oog voor de externe legitimatie. De beheersing van de kwaliteit van de bedrijfsvoering en zicht hebben op risico’s (en het acteren daarop) bij het realiseren van onze doelstellingen spelen daarbij een belangrijke rol. Wil je weten wat we nog meer doen? Bekijk dan de video

https://www.youtube.com/watch?v=z311HjmfQmk&t=40s

Sollicitatieprocedure
Wil je meer informatie over de functie, neem dan contact op met Naomie Vermeij, adviseur Vastgoed, via nummer 024 352 34 74.
Ben jij de collega dat wij zoeken? Stuur dan je motivatiebrief en CV voor 12 oktober naar Michiel ter Laan, manager Advies en Ondersteuning, via vacature@talis.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen we niet op prijs.