(024) 352 39 11

Wij zoeken een adviseur control risicomanagement (24-32 uur per week)

Word jij enthousiast van risicomanagement en het opstellen en uitvoeren van audits? Vind je het leuk om je bevindingen om te zetten in bruikbare adviezen voor de organisatie? Dan ben jij de adviseur control die wij zoeken. Kom het team Bedrijfsvoering versterken en solliciteer snel!

Wat ga je bij ons doen?
De functie van adviseur control is veelzijdig en uitdagend. In deze functie ben jij de expert op het gebied van risicomanagement en stel je zelf audits op en voert ze ook uit. Hierin adviseer je het management en bestuur over de risico’s binnen de organisatie. Je ondersteunt het proces van de jaarlijkse controles door de externe accountant. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en onderhouden van het intern audit jaarplan en het tijdig en kwalitatief goed uitvoeren van de controles. Op basis van de uitkomsten adviseer je het managementteam over procesaanpassing en procesverbetering en je bewaakt de opvolging van de adviezen.

Je komt met initiatieven om de kwaliteit van de bedrijfsvoering in alle opzichten te verbeteren. Je geeft adviezen over onderwerpen die de kwaliteit van de organisatie in het algemeen en risico’s in het bijzonder betreffen.

De werkzaamheden zijn vaak team overstijgend, wat inhoudt dat je met de hele organisatie te maken hebt. Daarbij werk je binnen het team Bedrijfsvoering nauw samen met collega’s werkzaam op de control domeinen van de P&C-cyclus en externe verantwoording. Het is een functie die ook parttime ingevuld kan worden.

Wie zoeken we?
Wij zoeken een nieuwe collega met grote affiniteit voor risico’s, processen en auditen. Je hebt een kritische en objectieve blik en bent in staat op basis van audits heldere rapporten te maken en anderen te adviseren over de beheersing van risico’s. Je stelt verbeteringen centraal en weet met jouw communicatieve vaardigheden anderen te overtuigen. Digitale systemen waar je niet eerder mee hebt gewerkt maak je jezelf makkelijk eigen en je initieert procesverbeteringen als je denkt dat het efficiënter kan. Je werkt graag in een omgeving waar een groot maatschappelijk belang is, waar je een goede balans hebt tussen werk- en privé en vindt werken op verschillende (thuis)kantoren leuk. Ook beschik je minimaal over HBO-werk en –denkniveau en heb je enkele jaren ervaring opgedaan in een vergelijkbare functie. Dat mag ook buiten de woningcorporatiesector zijn. Ook als je parttime beschikbaar bent nodigen we je van harte uit.

Wat kun je van ons verwachten?

  • een jaarcontract, direct gevolgd door een vast contract bij goed functioneren;
  • een functie van 24-32 uur per week, waarbij je je uren flexibel kunt indelen.
  • salaris in schaal I van de cao Woondiensten (min € 3.716 – max € 4.887 bruto per maand). Het salaris is altijd passend bij jouw kennis en ervaring;
  • 8% vakantiegeld, 4% eindejaarsuitkering en een goede pensioenregeling;
  • 5 weken vakantie om jezelf op te laden (je kan zelfs extra dagen bijkopen);
  • reiskostenvergoeding en/of thuiswerkvergoeding;
  • uitstekende thuiswerkfaciliteiten waaronder een persoonlijk budget om een thuiswerkplek in te richten zoals bureaustoel en een zit-/sta bureau;
  • een laptop en telefoon;
  • hybride werken;
  • een persoonlijk loopbaanontwikkelbudget;
  • mogelijkheid tot het volgen van opleidingen en trainingen;
  • mogelijkheid tot het ruilen van secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • lekkere koffie in ons Grand Café, verschillende werklocaties, leuke collega’s en spannende personeelsactiviteiten.

Wie zijn wij?
Een fijne, betaalbare woning en woonomgeving is een basisbehoefte. Wil jij bijdragen aan goed en betaalbaar wonen in leefbare wijken? Dan past deze functie helemaal bij jou. Wil je weten wat we nog meer doen? Bekijk dan eens Wij zijn Talis – YouTube.

In het team Bedrijfsvoering (circa 28 fte) zijn de teams ICT, Control, Administratieve functies en Facilitaire zaken samengevoegd tot één team. Hierdoor zijn de vier belangrijke rollen in de informatiehuishouding van Talis in één team bij elkaar gebracht. Het team Bedrijfsvoering levert vanuit die positie een bijdrage aan de visie, missie en doelstellingen van Talis door te zorgen voor adequate huisvesting, interne en externe informatievoorziening en verantwoording en bedrijfseconomische analyses en advies.

Sollicitatieprocedure
Wil je meer inhoudelijke informatie, neem dan contact op met Auke Jacobs, manager Bedrijfsvoering, telefoon 024 352 3466. Ben jij de collega die wij zoeken en ben je geïnteresseerd? Stuur dan je motivatiebrief en curriculum vitae per mail naar vacature@talis.nl, ter attentie van Maike Tito.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen we niet op prijs.