Veel gestelde vragen Mijn Talis

Bekijk hieronder de veel gestelde vragen over ons klantportaal Mijn Talis. Komt u er niet uit? Of staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op!

Inloggen op Mijn talis

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Op de inlogpagina van Mijn Talis klikt u op ‘Wachtwoord vergeten?’. Hier maakt u gemakkelijk een nieuw wachtwoord aan.

Wat is mijn gebruikersnaam?

Uw gebruikersnaam is uw e-mailadres.

Hoe maak ik een account aan op Mijn Talis?

U gaat naar mijn.talis.nl. Daar klikt u op ‘Ik ben hier nieuw’. Vul de gevraagde velden in en klik op ‘Maak een account aan’. U ontvangt nu een bevestigingsmail op het e-mailadres dat u opgaf. Dit kan enkele minuten duren. Kijk voor de zekerheid ook in uw spam of ongewenste e-mail.

U kunt deze stappen ook terugkijken in de onderstaande instructievideo.

Ik heb geen registratiebrief van Talis ontvangen

We versturen de brieven in fases. Dit betekent dat niet iedereen tegelijk een brief krijgt. Hebben uw buren al wel de brieven ontvangen? Neem dan contact met ons op. Of ga naar de pagina ‘Ik ben hier nieuw’ op Mijn Talis en geef onderaan aan dat u nog geen registratiebrief heeft ontvangen. Wij sturen u dan een nieuwe brief met registratiecode en -naam.

Ik heb alle gegevens juist ingevuld, maar kan geen account aanmaken

Het kan zijn dat uw telefoonnummer niet bekent is bij ons. Neem hiervoor contact met ons op.

Waarom moet ik ook mijn telefoonnummer invullen om in te kunnen loggen?

Talis heeft ervoor gekozen om Mijn Talis zo optimaal mogelijk te beveiligen. Dit betekent dat u een sms krijgt bij het inloggen Mijn Talis. Hier is uw telefoonnummer voor nodig. Als u telefoonnummer niet bekend is bij ons, krijgt u een melding om dit door te geven.

Hoe kan ik mijn telefoonnummer doorgeven?

Klik hier om uw wijziging door te geven.

Algemeen

Hoe kom ik bij Mijn Talis?

Op onze website staat rechts bovenin een knop waar u op kunt klikken om naar Mijn Talis te gaan. U kunt ook rechtstreeks naar de volgende pagina gaan: https://mijn.talis.nl/site/home/welkom

Wat moet ik doen als ik problemen in Mijn Talis ervaar?

Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan door te bellen of door een e-mail te sturen. Of vul online het contactformulier in.

Moet ik een account hebben op Mijn Talis?

Nee, dit is niet verplicht. Het is een extra mogelijkheid om zelf uw huurderszaken bij ons te regelen.