Zelf rechtstreeks doorgeven
De volgende meldingen geeft u rechtstreeks door aan deze bedrijven:
* Centrale verwarming, warm water of mechanische ventilatie
Kemkens/Inhome: (088) 50 50 330.
* Electriciteit of gas
Het nationale storingsnummer: (0800) 9009.
De Liander-klantenservice: (088) 54 26 444. Of bel uw eigen leverancier.
* Glasschade
Seuren Glasservice: (024) 323 10 10. Noteert u, voor u belt, de afmetingen van het raam en het soort glas.
* Intercom, deurautomaten of button-toegangssysteem
Kwakkernaat: (0481) 353 964
* Liftstoring
Volg de instructies op de liftdeuren of bel KONE (0900) 22 555 66.
* Riool/verstoppingen
Van der Velden Rioleringsbeheer: (024) 378 20 72.
* Waterlevering
Vitens storingsnummer: (0800) 0359.
Reparatieverzoek VvE
Bent u eigenaar van een woning binnen een VvE die Talis beheert, meld uw reparatieverzoek dan via TWINQ. U kunt inloggen via de code die u eerder is toegestuurd. Bent u deze kwijt, stuur dan een mail naar vve-beheer@talis.nl.
Reparatieverzoek indienen
In onze onderhoudswijzer vindt u een overzicht van onderhouds- en reparatiewerkzaamheden die altijd voor rekening van Talis komen, en van het onderhoud en de reparaties die Talis alleen uitvoert als u lid bent van het Servicefonds. U dient uw reparatieverzoek in via ons klantportaal Mijn Talis.