Tevredenheidsonderzoeken

We onderzoeken elke maand of onze huurders tevreden zijn.  Dat doen we digitaal en telefonisch.

De onderwerpen zijn: verhuur, verhuizingen, reparatieverzoeken en algemene dienstverlening. De resultaten gebruiken we om de kwaliteit van bijvoorbeeld onderhouds- en leefbaarheidsprojecten te verbeteren. Ook maken we hiermee onze dienstverlening nog klantgerichter.

KWH (het kwaliteitscentrum voor woningcorporaties) voert deze onderzoeken uit. Zij werkt samen met DESAN.

Digitale enquête

Huurders kunnen een e-mail met een vragenlijst krijgen. Deze e-mail heeft als afzender onderzoekkwh@desan.nl. Dit is een voorbeeld van een uitnodigingsmail.  Ook nadat er in uw omgeving groot onderhoud is uitgevoerd, volgt er een onderzoek. Dat wordt op dezelfde manier uitgevoerd.

Telefonische enquête

U kunt ook gebeld worden. Dit gebeurt op werkdagen tussen 17.30 uur en 21.30 uur. En op zaterdag tussen 10.00 uur en 15.00 uur. Medewerkers van onderzoeksbureau DESAN bellen, geven aan dat ze van KWH zijn en dat ze namens Talis bellen.

Wilt u niet meewerken aan onderzoek?

Geef dat dan per e-mail aan ons door via welkom@talis.nl.

Privacy

We houden natuurlijk rekening met uw privacy. Bij het verwerken van persoonsgegevens is de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) van toepassing.