Wat ga je doen?
Je beheert onze voorraad (bijvoorbeeld bedrijfskleding en pantryvoorraden) door nauwlettend in de gaten te houden welke ge- en verbruiksartikelen op te dreigen raken. Zodra een tekort wordt opgemerkt, neem je actie door de benodigde aanvullingen te bestellen. Je spart met leveranciers en past je assortiment aan daar waar nodig. Duurzaamheid is een belangrijk aspect dat je hierin meeneemt.
Naast het voorraadbeheer heb je een belangrijke rol in het terrein- en gebouwonderhoud. Je neemt reparatieverzoeken en storingen in ontvangst, en coördineert de werkzaamheden met onze leveranciers. Dankzij jouw inzet worden problemen snel opgelost en blijven onze faciliteiten optimaal functioneren.
Ook lever je een bijdrage aan het contractbeheer met onze leveranciers. Je assisteert bij het evalueren van leveranciers en draagt bij aan het afsluiten van nieuwe overeenkomsten. Door jouw inspanningen verlopen onze contractuele verplichtingen soepel en worden verstoringen in de dienstverlening tot een minimum beperkt.
Wie ben jij?
Jij bent een gedreven professional met een afgeronde Mbo-opleiding niveau 4 of net afgestudeerd HBO Facility Management. Je hebt het liefst wat ervaring en/of in ieder geval affiniteit met facilitaire dienstverlening. Je bent zichtbaar op onze kantoren. Collega’s en samenwerkingspartners weten je snel te vinden en zoeken je actief op met vragen. Je bent oplossingsgericht, in staat snel te schakelen en door te pakken. Samenwerken met je collega’s en leveranciers staat hierbij centraal.
Wat wij bieden is:
- Een salaris in schaal E van de cao-woondiensten (min. € 2960 – max. € 3.615), afhankelijk van jouw werkervaring;
- 8% vakantiegeld en 4% kerstgratificatie;
- Een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar met de intentie om je na een jaar een vaste overeenkomst aan te bieden;
- Een functie van 32-36 per week;
- Voldoende verlofuren om jezelf op te laden én via ons cafetariasysteem de mogelijkheid om extra uren bij te kopen;
- Reiskostenvergoeding;
- Een persoonlijk jaarlijks loopbaanontwikkelbudget waar je zelf invulling aan mag geven;
- Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen en trainingen;
- Een sportvergoeding;
- Goede pensioenregeling;
- Lekkere koffie in ons Grand Café, verschillende werklocaties, leuke collega’s en een actieve personeelsvereniging.
Wie zijn wij?
Talis is een grote woningcorporatie in Gelderland. Naast de verhuur van bijna 17.000 woningen in Nijmegen en Wijchen zijn we actief op het gebied van projectontwikkeling en de verkoop van woningen. We zorgen voor passende, betaalbare en toekomstbestendige woningen in goed functionerende wijken, in combinatie met een goede zorg. We werken graag samen met maatschappelijke organisaties zoals zorg- en welzijnsinstellingen, gemeenten én natuurlijk de bewoners zelf.
De dynamiek binnen en aandacht voor de corporatiesector is groot. Meer dan ooit heeft Talis oog voor de externe legitimatie. De beheersing van de kwaliteit van de bedrijfsvoering en zicht hebben op risico’s (en het acteren daarop) bij het realiseren van onze doelstellingen spelen daarbij een belangrijke rol. Wil je weten wat we nog meer doen? Bekijk dan eens Wij zijn Talis
Sollicitatieprocedure
Wil je meer informatie over de functie, neem dan contact op met Jeannine Beltman, adviseur facilitair, op nummer 024 – 35 23 905.
Ben jij de collega die wij zoeken? Stuur dan je motivatiebrief en CV voor 7 april naar Jeannine Beltman via vacature@talis.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen we niet op prijs.